Algemene Voorwaarde

Vooraf aan elke aankoop gaat de klant akkoord met het volgende: 

 

Betaling: 

Elke bestelling wordt verwerkt na betaling.

Heeft de klant gekozen voor de betaaloptie bank-overschrijving dan gelden de volgende voorwaarden: 

De verantwoordelijkheid ligt bij de klant:

  • Als de klant de gegevens zelf verkeerd heeft ingevoerd  wat lijdt tot dat het naar de verkeerde rekening is overgemaakt, de klant de bestelling kan annuleren zonder geld terug te krijgen of het geld opnieuw overmaken naar de goede rekening en dan alsnog zijn/haar bestelling ontvangen. 
  • Als de klant niet opzettelijk het verkeerde bedrag heeft ingevoerd dan gebeurt het volgende: 

       > Te hoog bedrag: Mays Shop maakt het bedrag dat te veel is betaald terug over naar de rekening van de klant. 

       > Te laag bedrag: de klant betaald het bedrag dat nog te kort komt en de bestelling wordt alsnog verwerkt of annuleert de bestelling en krijgt het geld terug. 

  • Bij de betaalinstructies staat al aangegeven als de klant alleen een digitaal product besteld hoeft de klant geen verzending te betalen. Dit moet de klant nog wel zelf van het bedrag aftrekken bij de optie bank-overschrijving. Heeft de klant dit niet gedaan en al wel betaald dan krijgt de klant dit bedrag niet terug.
  • Heeft de klant na 12 uur nog niet betaald dan ontvangt de klant een betaal herinnering. 
    -> Via DM als de klant al om een tikkie heeft gevraagd, deze is gestuurd, en de klant het gezien heeft.

        -> Anders via de mail.

  • Als Mays Shop na 24 uur nog geen betaling binnen heeft wordt de order geannuleerd. Ook hier ontvangt de klant een mail over. 

 

Verzending: 

Alle bestellingen worden verstuurd met PostNl, als brievenbus envelop. Dit betekent dat:

  • De klant ontvangt geen track & trace code. 
  • De bestelling door de brievenbus past. 

Verzendsnelheid: 

  • Gepersonaliseerde producten (afgedrukt): binnen 5 werkdagen. 
  • Gepersonaliseerde producten (digitaal): binnen 5 werkdagen. 
  • Overige producten: binnen 2-3 werkdagen. 

Als de verzending langer duurt vanwege omstandigheden staat dit aangegeven op de homepage of meld ik dit op mijn Instagram. 

 

Niet aangekomen?

Mays Shop werkt nauwkeurig met de verzendlabels. Dit houdt in dat het precieze ingevulde adres op het pakket wordt gezet en het daar naar gestuurd wordt. 

Is het pakket niet aangekomen dan geldt het volgende: 

  • Mays Shop maakt van elk verzendlabel een foto, dus is het adres verkeerd ingevuld door Mays Shop dan wordt de bestelling opnieuw verstuurd.
  • Heeft de klant zelf zijn/haar adres verkeerd ingevuld en het pakket is al verstuurd > dan is Mays Shop niet aansprakelijk.
  • Heeft de klant en Mays Shop het aders juist ingevuld en is het pakket al verstuurd dan kan de klant contact opnemen met Post Nl. 

Op elke bestelling wordt een retourneer adres gezet als het pakket terug is gestuurd dan neemt Mays Shop eerst contact op met de desbetreffende klant om alle gegevens te controleren en  Mays Shop verzend daarna met toestemming van de klant het pakket opnieuw naar de klant. 

 

Beschadiging: 

Elke bestelling wordt met zorg ingepakt en er wordt voor gezorgd dat een pakket niet zomaar ongezien geopend kan zijn. 

Is het pakket toch open aangekomen dan geldt het volgende: 

  • Elke klant die dit aan wilt geven bij Mays Shop is verplicht een duidelijke foto of video te sturen van in welke staat het pakket is aangekomen. 
  • De bestelling zit er in, compleet en onbeschadigd > gebeurt niks. 
  • De bestelling zit er beschadigd en incompleet in, maar er is overduidelijk te zien dat het pakket door PostNl is opengemaakt dan kan de klant een klacht indienen bij Post NL > Mays Shop is niet aansprakelijk. 

 

Overige beschadigingen: 

  • Waterschade: Mays Shop zorgt ervoor dat de producten waterdicht ingepakt zitten. Is er toch waterschade dan is Mays Shop niet aansprakelijk. 
  • Incompleet: Is de bestelling incompleet en het pakket is niet door PostNl opengemaakt, neem contact op met Mays Shop en zoek samen naar een oplossing*. 
  • Is de bestelling dubbelgevouwen door de brievenbus gekomen, waardoor de producten beschadigd zijn dan kan de klant een klacht indienen bij Post NL > Mays Shop is niet aansprakelijk.  

Heeft de klant een beschadiging die niet bij hierboven benoemd is neem dan contact op en zoeken we samen een oplossing.

 

Retour:

Bestellingen van Mays Shop kunnen niet geretourneerd worden. 

Wilt de klant toch de bestelling terug sturen dan geld het volgende: 

  • De kosten van het terugsturen worden niet vergoed. 
  • De klant krijgt geen geld terug of een andere oplossing. 

 

Annuleren

Bestellingen kunnen bij Mays Shop geannuleerd als er nog niet betaald is. Annuleren kan door contact met Mays Shop op te nemen. 

Bestellingen kunnen niet geannuleerd worden als er al wel betaald is. 

 

*Bestelling annuleren: houdt in dat de bestelling niet verwerkt wordt. 

*Oplossing: een oplossing bij Mays Shop houdt in dat de klant of de bestelling opnieuw krijgt (zonder extra kosten voor de klant) of een shop te goed bij Mays Shop.